Посветени на идеята за трансформирането на обучението спрямо потребностите ТЕЗА и VOXY имат обща цел, която е в основата на едно силно партньорство.

 

Какво е Voxy?

Пол Голаш, основател и изпълнителен директор на Voxy говори за основаването на компанията, за това какво е научил от сър Ричард Брансън и защо има пазар за над един милиард долара в изучаването на езици.

Основана през 2010 г., Voxy е уеб и мобилна платформа за обучение по английски език, която помага на хората да научат езика в контекста на своя живот, като трансформират ежедневните си дейности, обкръжението и медиите, които ползват, в персонализирани уроци.

Чрез програмата на Voxy, базирана на реалния живот, се гарантира, че всеки от близо двата милиона потребители е в състояние да постигне своите уникални цели.

Voxy интегрира напреднали мобилни технологии с доказани педагогически принципи, за да осигури високо иновативно и ефективно обучение. Чрез актуализиране на съдържанието ежедневно, Voxy предлага на клиентите си ново преживяване всеки път, когато влизат, което им е необходимо за техния успех.

Мобилното приложение на Voxy последователно е класирано на първо място в 23 държави от неговото стартиране. През 2013 г. компанията събра 8,5 милиона долара в кръг на финансиране от серия Б, ръководен от образователната корпорация Pearson. Досега компанията със седалище в Ню Йорк е събрала близо 20 милиона долара.

Пазарът на обучения по английски език

Основателят и изпълнителен директор на Voxy, Пол Голаш има над 15 години опит като оператор, инвеститор и предприемач в изграждането на бизнеси.

Преди да създаде Voxy, Голаш е бил рисков инвеститор на Virgin Group. Във Virgin той оценява нови възможности за бизнес в различни сектори, помагайки за измислянето, финансирането, развитието и стартирането на хотелите на Virgin.

Голаш обяснява: „Ако има един важен урок, който трябва да научим от сър Ричард Брансън, това е да атакуваме големите пазари. Има буквално милиарди хора, които се опитват да научат английски в момента и едно от нещата, на които Ричард Брансън ни учи, е да атакуваме пазари с огромен мащаб.“ Този мащаб се дължи на факта, че английският език представлява 60% от пазара на езиково обучение.

Инвеститорите във Voxy

На въпроса за силните инвеститори на компанията, Голаш отговаря: „Ние работихме усилено, за да привлечем като инвеститори хората зад някои от най-успешните образователни компании през последните десетилетия. Voxy се възползва от невероятния опит, които инвеститорите притежават – това са хората и институциите, които изградиха The Princeton Review, Schoolnet, Wireless Generation, Kaplan и 2U.com. С тяхната експертиза ние сме уверени, че можем да предоставим нашия продукт в ръцете на двата милиарда души в света, които искат да научат английски език. “

Опитът на тези компании също формира мисленето на Голаш за дългосрочната визия за Voxy.

Той смята, че Voxy трябва да остане независима самостоятелна компания, тъй като масовият пазар за изучаване на английски език трябва да има поне няколко публично предлагани дружества. В тази връзка обаче казва, че има още много работа, за да стане Voxy публично търгувана компания.

Атрактивно съдържание

Технологията на Voxy позволява на потребителите да учат спрямо контекста.

Независимо дали това са игри, заглавия на новини или ежедневни разговори, тя се разграничава от традиционните учебни среди, като се интегрира безпроблемно с живота на потребителите в едно приятно мултиплатформено приложение. Вместо да отделят време за учене, потребителите учат в движение със своите мобилни телефони, таблети или лични компютри.

Голаш намира вдъхновение по време на работа си в GM Europe в Испания.

Той изпробва всяка налична техника, за да научи португалски език. За негова изненада, списанията и други популярни медии се оказват най-ефективния начин. Тогава осъзнава, че така усвоява по-лесно информацията, понеже се интересува живо от съдържанието на статиите.

Минават няколко години, преди да използва този опит в реално приложение. Той пояснява: „Започнах да уча езици, преди да стигна до езиковото обучение“.

Технология за персонализация в реално време

Още през 2009 г. Голаш изследва конкуренцията.

Първото нещо, което прави „е да изтегли годишния отчет за Rosetta Stone“. Той е изненадан от това, което намира. Това е единствената компания за изучаване на чужди езици с глобално присъствие. Отделно, прави справка на макро тенденции като мобилни приложения, интернет в реално време и персонализиране.

Проучването на Голаш покачва, че има пропаст на пазара за учене в реално време и това оказва влияние върху „генезиса на Voxy“.

 

Voxy прилага персонализиран, адаптиран към обучението подход. Това означава, че инвестиционният банкер в Пекин ще получи целевото учебно съдържание, от което най-много се нуждае, за да му помогне да комуникира и да подобри бизнес отношенията с чуждестранните си англоговорящи клиенти. Аналогично, таксиметровият шофьор в Бразилия ще получи подбран за неговите нужди учебен материал. Voxy изследва предпочитанията и нивото на владеене на езика за всеки потребител чрез „анализ на потребностите“.

Този алгоритъм за персонализиране на Voxy, изгражда не само индивидуални уроци, а също и адаптирани дейности с интерактивни упражнения и тестове, които подсилват наученото от потребителя.

Ако искате да разберете повече за Voxy и как можете да се възползвате от тях, не се колебайте да се свържете с нас.